Tuesday, March 1, 2011

TAM SPIDER!!!

assalammmmmualaikum!! waaa...korg! tau x..semalam aku jmpa tam spider! seronoknye! heee....
haiii....untung laa~...
haha..
aduhh2..aku xtau cmne nk gmbarkan prasaan tu..tp mang seronok giler pat jumpa dia..
tam spider jadikan aku adk angkat dia. aku tumpang umah dia kotttt.....haha..
aku siap jmpa bini an ank dia lg..tp..dia skrg ada ank ke? emm..kalo xda lg..mgkin dh nk ada kott..
hehek.. alahai tam..nama sebenar dia rustam b mustafah..
kitorg sembg2...aku an bini dia mmng kamcheng giler kot tym tuhh..hahak!
aishhh...ape nihh? hee...tam bwk aku tgk khdupan sbnr dia..emm..dia jgk mnsia biasa..hdup mcm org lain jgk...mkn nasi, minum air..
aiiii..kalo la aku dberi peluang beramah mesra an dia n fmly dia betul2, sekejap pun jadila..
ekceli cter kat ats td tu hnya mmpi je..aku x reka bnda tu..tba2 je tam spider nk masuk lam mmpi aku..
aii..tam..lam mmpi pun mmpi la..jnji pat jgk aku btemu ngan ko..haha.
aku minat sgt an dia..dulu semua lgu dia aku hafal. tp skrg kena tgk lirik kalo nk nynyi lgu dia. hee..
kalo g k-box pun lgu dia msti ada..at least 1 pun ckupla aku nk nyanyi.hee..
xkurg jgk an ahli band dia yg lain..pndek kate aku mang minat geng spider nih..
dulu dia pnh dtg kat tmpat aku. MIRI.. ada konsert jom heboh..mlm ms konsert tu aku kat umh g..papa aku x blk lg..aku kol papa aku byk kali..dah tgh mlm dh ni, papa aku bru blk..konsert x abis g..aku ajk jgk papa aku g konsert tu..fuhhh..seronok gler pat tgk dia buat lifeshow..hee..
aku suka lgu2 spider ni..dh lm geng ni mnyepi, skrg diorg baru timbul an 1 lgu baru. fuhh...setiap satu lgu diorg tu menusuk jiwa kalbu ku ini..hee..lbh2 lg kalo lgu soul..fuhh...
hmm..bile la aku pat jmpa dia btul2..
nape dia ttbe leh mncul lam mmpi aku eyk? dia igt kat aku ke? haha..tp dia knl aku ke??
adoiiyaaii tam...aku doakan smga tam n fmly sntiasa bbhgia..dan smga korg sntiasa sihat..kpd bini tam, hye akak...:p heee...untung la~ jd bini tam...aisshhhhh...ape aku nih..
ok2..daa....mlm ni artis mn plak nk msuk mmpi aku lg an..? nk tom welling blh x? haha..

No comments:

Post a Comment