Friday, February 11, 2011

Dia...

salam..
sy jasmin fadilla..
sy xthu nk buat apa kat blog ni..tp sy buat jgk blog ni.mungkin ada faedahnya utk sy d ms hdpn...
dan mungkin x sekarang..hmm...
apa mok di padah ku ctok?
crta sal dirik aku jak lh ouh...aku baruk jk 18 thn 5bulan..utk tarikh hari tok la..
tringt ku ms kecik2 dolok, tym gk sklh rendah...main an geng..fuhhh..nang best lah kenangan ms gk kecik.
bak kata urg putih..innocent..polah jk apa2 knak mrh skejap ajk..kak ya polah gk salah nok lain.
haha..cali jk asa. bila dh drjh 6 mok masuk form 1..dh t'pk..cm ney dak ka mun aku masuk sklh menengah ouh..
hmm..sntiasa ttnya2 apa nok akn brlaku kat aku d ms dpn aku..
tym gk form 1, nangga biak senior cam best jk cdak ya jd senior....
tp bila kdrik dh jd senior xda juak asa apa2.
dri sklh rndh dh aku sntiasa tyk drik aku sndri..dpt x aku masuk u?
dan..hasilnya sekarang..aku dh pun jd mahasiswi...
mok tauk pa rasa nya??
haha...sbnrnya xda apa2 rs pun..rs cm student jk pun..rutin biasa..belajar..masuk kelas..keluar kelas..dpt ilmu baru..dpt kwn..
ms gk spm..ckgu2 salu crta sal cdaknya tym gk kat u..rs best jk jd cdaknya..
tp kinek..aku rs brsyukur an drik aku sndri.
ckgu2 ya byk nolong aku. tp ya lah..aku tok..x pandey mnghargai cdaknya tym cdak gk depan mata aku dolok..aku tok molah olah plang eyh..hmm..nyesal kinek pun dh xguna..dak nya x suka kat aku..
ya lah aku tok..perangey burok glak dolok..
hmm..ckguu....sory....kmk tauk kmk byk wat slh..perangey kmk tok mnjengkelkan..kmk mntak maap mntak ampun ckgu k..kmk mok brubah..kinek pun..insyaAllah kmk xkan sia2kan pengorbanan ckgu dolok. kmk mntak maap ckgu..dolok kmk mls bljr..kinek kmk xmok gk mls2..kmk sntiasa ingt an torg ckgu..trma ksh sbb jg kmk dolok...kmk xkan sia2kan torg ckgu..
hmmm....pa kan daya aku weyhhh....aku gk biak tym ya..lom matang gilak gk..aduhh..
aku tok juak...berolah na juak eyhh!!
aishhhh.....
tok ku mls tok mengimbau kngn lmk tok..nang emo jk2 eyh..
xpa..mybe ya smua ada hkmah..biarlah aku bljr dri kesilapan..
adohh..pasrah na juak bunyi ya eyh..
tok la rupa paras aku kinek..

2 comments: