Wednesday, February 23, 2011

ila..:)

hye!! assalam..
td an..aku g tnya semua kwn2 aku..pelik x kalo org pggl aku guna nma ila..? pastu aku suroh diprg pggl aku ila..haha.. pelik sgt ke nma ila tuh??? hahaha.. nm tu x pelik..tp kalo nm tu utk aku mungkin nmpak x pdn ckit..
kwn2 aku yg btau..aku x sesuai an nm tu.. huhh..ada ke ptt..diorg btau nm tu terlalu lembut utk aku yg agak kasar nih..haha.. sbnrnya aku sndri pun geli gk nk bahasakan dri aku sebagai ila..wlpn tu nm aku sndri..
sbnrnya ada sorg kwn aku ni pggl aku ila..mula2 aku agak segan nk bhsakan dri aku ila kat dia..haha..cam buat lawak je..tp bila dh lma2 aku dh biasa dh an dia. dulu aku selalu msg dia...tp skrg x dh..dia dh ada awek kot..hee..gpun..x pelah..xkan aku nk thegeh2 kot nk msg dia lg an.. emm..anyway..seronok pat kwn cm dia...caring person.
berbalik kat nm td ye..ila..aku x prnh guna lg nm fadilla tu.. hmm..nape ea? sbb aku dh biasa an nm jasmin kot..
aku rs jggl bila ada manusia yg pggl aku fadilla..rs cam pelik je.. emm..mgkin satu hari nnti ada je org pggl aku fadilla..mungkin sumone special..hee..
jasmin fadilla..

No comments:

Post a Comment