Sunday, February 13, 2011

rumate aku..

assalamualaikum!
waaaa..penat nye kpla otak adinda ni.. ari ni xda rs nk tdow pon...ptg td aku dh tdow byk dh. haha..u noe what? semenjak masuk u nih aku rs mcm epi sgt..wlpn sbnrnya trlalu byk tekanan dlm hati dan jiwa raga ni..tp aku ttp sntiasa rs epi. mungkin adanya kwn2 yg sntiasa buat aku ketawa..emm..bkn mungkin..tp mmg btul pun. kat kampus..bermacam ragam mnusia aku dh jmpa..tp mgkin segelintir dan ada byk lg yg blum aku tmui. lawak la bila aku imbau kmbali ms mula2 semester 1..aku rs aku ni 'nert' je..haha..lawak2. hmm..nape la aku mcm tu kan? haiii.. itu la aku..prnh aku tnya kat kwn aku, deanna..apa 1st tggapan dna kat min bila mula2 jmpa min?
dna pun jwb la dgn jujor..dgn gelak ketawanya dia jwb..'dna tgk min tym tu mcm nert sgt. budak baik. sbb tu dna nk kwn an min. lam hati dna ckp, ih..budak ni..cam baik je..aku nk kwn an dia la, msti dia pndai..haha..tp bila dh lma brutal abis..' haha..itu baru dna..lom lg yg lain..
kwn2 yg lain plak ckp..aku ni mcm sombong..garang plak tuhh..x friendly..tp bila dh knl baru tahu.
hmm..mcm2 pndangan org trhadap kita sbnrnya..mcm tu jgk la kita kat org..msti ada je bnda nk komen.
rumate aku..aku rs syukor sgt2 tuhan jodohkan kami ni 1 bilik..wlpn kdg2 ada bnda yg buat kami msg2  terasa hati tp kami xprnh simpan dlm hati..rumate aku semuanya sweet..
anis..ank sulong dri 4 adk bradk.. prngai dia..lembut, santun orgnye..kwn2 senua sygkan dia..sbb dia jgk seorg yg pnyayang. mklum lah..ank sulong..beday dia 4 hri slps beday aku..
dia org kanan aku lam bilik. mula2 jmpa dia tgk cm dai budak baik, dan mmg budak baik punn...dia x prnh tunjuk bila dia ada mslh..org lain ingt dia sorg yg mmg xda mslh..tp mn ada mnusia yg xda mslh kan..

yg ni yana..haha..dia ni lawak..byk ckp..dia hnya diam bila wktu dia rehat, wktu fokus stdy, n wktu dia xda mud nk bckp..tp...nk tgk dia senyap skejap tu mmg ssh..ada2 je yg dia nk ckp. aku mg sntiasa gelak kalo dia ada..sntiasa ada idea nk bckp. hhmm..yana ni lbh kurg mcm penyeri blk kami..yana ni palapes, skrg dia dh x dok sebilik an kami, dia dok kat mayang..kolej palapes..

ini...nisa..dia ni pun lawak jgk..kalo dia brtemu an yana..huh..gempak la bilik..hnya diorg je phm apa yg sdg diorg bncangkan.aku an anis plak dok kat tepi mencanguk je muka diorg..dgr je..haha..aku an anis suka sgt expresi(btul ke eja ni) muke dia..mmg lawak! kalo dia brckp..dia akn buat dgn muke2 sekali. haha..dia ni agak aneh..seorg yg menyendiri sedikit..aku suka cara dia tdow..statik je..haha..kalo aku..sory la nk statik je..haha..

dan..ini plak eifa..rumate baru kami. bekas palapes..dia ni suka bgayut an pkwe dia..aku n anis slalu ttnya2..byknye krdt diorg ni nk kol stiap hri? bkn nya sekejap..tp...dri pg smpai ke mlm x abis2 lg..hmm...sgguh pelik..dia pun byk ckp jgk..tp msh x bolhe mnandingi yana.haha


setakat ni..ini je lah aku nk kongsikan.len kali aku rajin aku buat lg..thanks coz sudi mmbaca...hve a nice day! salam..

2 comments:

  1. amboi haaa...syg rummate tu!!!hehehehe....

    ReplyDelete
  2. mar..ko jgn jeles..wlau apa pun..aku syg ko jgk..haha..syg tipu2 je..haha..xde lah. kalo ko nk rs disayangi ko g la bilik aku slalu ye..kah2..haii..seronoknye ada org syg..

    ReplyDelete