Monday, February 14, 2011

hidup ini realiti....

blog yg dh lma ku cari akhirnya aku dpt jg..blog seseorg...yg prnh jg aku..hmm...critera aku ada dlm blog dia. soo sweet..she called me 'cinderella'..haha...hmm..ntah knpa kmi x sehaluan pas tuh..mgkin kah slh aku? y m i keep blaming myself? felt guilty dat nvr ending..hmm...4gvi me...
sejak sesuatu blku pd aku..aku jd seorg yg sgt lain..aku lbh kpd mnyendiri...tp aku msh blh kawal drpd trus mnjadi murung...kdg2..bila ku fkrkan tntg itu..aku trsa air mata ini tnpa segan silu menitik keluar.... saat itu..aku mula mnjauhkan diri..dari fmly...pd saat itu juga..terlalu byk rhsia yg aku simpankan dlm hati.. sering kali aku bertanya..knpa ini yg blku pd aku? tp..jwpn hati nurani aku ttp sntiasa sma...redha dgn apa yg brlaku, mgkin ada hikmah smuanya terjadi..ok..aku tggu..aku bersabar...apakah aku akan dpt hasilnya nnti..? hnya tuhan yg mengerti..aku...ternyata dh berubah...aku bkn bgni...ya tuhan..tnjukkan lah aku jln mu..kuatkanlah hati ini...ku mohon...

titisan demi titisan yg jatuh mgkin xkn dpt mngubati hati yg lara..
kdg2 aku tfkr..smpai bila aku harus bgini..?
keep on going wit the same thing?
andai tiada cara lain..biarkan aku pergi dulu ya tuhan..
hati ini x setabah luaran ku...
hnya kau yg mngerti..
hnya kau yg memahami..
dan..
hnya kau yg mngetahui...
hidup ini realiti...
aku x mmpu lari dri kenyataan..
namun ku percaya..
pasti ada sesuatu disebalik kejadian..
tuhan xkn menguji hmba diluar kemampuannya...

No comments:

Post a Comment